joi, 19 mai 2011

CAPITOLUL II

Trecuta a fost si ziua aceea si amintirea inca persista. Nu puteai intelege nici macar tu ca simplu cititor daca intr-adevar a fost real. IN CATEVA CLIPE ACEST TANAR AVU IMPRESIA CA poate colora ceva ce ii inspira un deja vu. Era sub influenta drogurilor, ochii i se preschimbara intr-o unda sticloasa. Mana nu ii mai servea ca madular ci ca un instrument pentru desen;
-MAI REPEDE? MULT MAI REPEDE! Nu pot pierde din rapiditate, pierd esenta!
Acestea au fost singurele cuvinte rostite. Apoi, pauza, trezirea a adus cu ea si uitarea, nenorocita uitare!
-Ce cauta aceste desene aici? DE ce nu imi amintesc sa fi pictat asa ceva? Nu inteleg... alo! e cineva acolo?
In acel moment intra plin de bunastare un barbat de talie medie, cu ochielari tip borcan cristalizat, intr-o haina pana la jumatatea piciorului, fata ii era crestata de vreme, mainile groase. De altfel era un om implinit.
-Buna ziua tinere!
- Da, dumneavoastra a-ti pus acestea aici! Ce cautati, cum ati intrat?
- Prea multe intrebari si cam putine raspunsuri; sa incepem cu bunavoita prezentare. Ma numesc Jacob Jira. Sunt un mare cautator de predestinati si oameni cu abilitati speciale.
- Sunteti nebun? iesiti afara si luati-va aceste porcarii de picturi!
- Sunt ale tale, tu cu mana ta le-ai conceput. Daca deschizi televizorul vei observa ca acelasi lucru este redat si pe ecran.
In graba, fara sa se mai gandeasca, Jhon deschide televizorul. Un urlet a fost singura manifestare schitata.
- Dar... dar, cum este posibil? Spuneti-mi ca inebunesc! Sunt drogat, tu nu esti real, nimic nu este adevarat.
-Ba este cat se poate de adevarat! Tu ai aceasta putere de a picta actiunile muribunde din viitor. Reprezinti o mica latura a ceea ce va urma. Trebuie sa continui pentru ca va avea loc un eveniment cutremurator. Multi oameni vor pieri iar tu, ascultandu-mi sfaturile, vei opri acest eveniment.
- Cum pot eu face una ca asta? Sunt doar un nenorocit drogat care de cateva saptamani picteaza lucruri stranii, morti inexplicabile.
- Toate acestea sunt prezente in ziare sau la posturile TV. Tu ai fost ales sa fii unul dintre putinii cu abilitati speciale. Vei ajuta la salvarea lumii. Sfarsitul este mai aproape decat ne asteptam.
- Nu pot crede! Nu vreau sa aud! Sunt nebun! Am nevoie de ajutor. De ce nu am ascultat-o pe MIRA cand s-a oferit sa ma ajute? Din cauza drogurilor acum relatia, iubirea mea, s-a despicat. Sunt pierdut, mai bine mor!
Lua o lama si incepu sa se spintece la incheieturi. Dar fiecare gropita sapata in carnea lui ramanea doar o adancitura facuta parca in non-materie. Sangele inceta sa ii mai circule in acel moment.
- Vezi, nici chiar moartea nu te impiedeca sa fii ceea ce esti. Dar acum trebuie sa accepti ajutorul meu pentru a putea continua corect. Trebuie sa inveti sa te controlezi. Altfel vor avea o altfel de intorsatura lucrurile. Peste cateva zile nu le vei mai putea controla si te vei transforma intr-un mare monstru, incapabil sa faca bine. Daca nu asculti acum, maine va fi prea tarziu.
-Ce sa fie prea tarziu? Ce mi-ati facut?
- Acum, da, o intrebare la care am raspuns. Cand ti-au fosqt incredintate puterile, nu am stiut daca esti indeajuns de pregatit pentru acest salt in viata. Acestea vor fi declansate si se vor manifesta trei saptamani. Dupa acesta derata se vor transforma in ceva mult mai puternic. Vor evolua mult prea repede in comparatie cu tine. Din aceasta cauza trebuie de urgenta sa te ajutam, sa te invatam cum sa le controlezi.
- De ce trei saptamani? Care este scopul?
- Mai exista alti doi asemeni tie. Pe unul l-am intalnit dar nu am reusit sa discutam. Cealalta, este o tanara domnisoara neinitiata. AVEAM NEVOIE DE CEVA DIN FIECARE ETAPA APROAPE A VIETII. Atunci cand va implini 18 ani va fi si ea pregatita sa gaseasca raspuns la ceea ce i s-a intamplat in ultimul timp.
- Si aceasta cand va fi? intreba nedumerit dar, in acelsi timp, furios Jhon.
- Peste exact 7 zile!
- Dar atunci este ziua cand voi implini 24 de ani.
- Exact, iar celalat, Aleany, va implini 31 ani. Exista o regula: fiecare primeste o putere care sa se completeze una pe cealalta. Pentru aceasta este nevoie de o diferenta de varsta de 7 ani. Acum eu nu mai am mult timp la dispozitie. Trebuie sa ma intorc la centrul mama altfel toata stradania si munca mea din acesti ani va fi zadarnica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu