vineri, 17 aprilie 2009

a sosit dar nu exista- flavia

ok!A venit Pastele si nu stiu daca am ce spune.Am observat cum fiecare persoana e preocupata de treburile dinaintea sarbatorilor.Dar eu...eu nu stiu de ce nu ma preocupa decat un simplu lucru...De ce nu suntem in stare sa-i aducem omagiu celui care si-a dat viata pentru noi? Oare prajiturile si cozonacii il multumesc?Il fac sa uite suferinta pe care a indurat-o din cauza noastra? Oare dragostea Lui ne poate ierta pentru ca azi nu-L recunoastem ca Domn ca unic Salvator?Citim, cantam despre El dar oare gandul este la El? Cine ar fi acum de acord sa moare pentru mine sau pentru tine? Ma tot intreb dar nu gasesc raspuns.Copii spun ca asta e povestea lui Isus Hristos dar este o poveste? Eu o vad ca o realitate de care toti ne ferim. Ne e frica sa inaintam sa aratam ca da Il iubim ca suntem gata sa il urmam sa acceptam ca poate la noapte plecam.Dar ne... nimeni nu este preocupat de gandul acesta toti ne gandim cum sa o ducem mai bine cum sa avem prieteni sa fim fericiti ca doar o viata avem.Suntem interesati de tot inafara de Dumnezeu, de cel care ne-a dat viata si care intr-o clipa ne-o poate lua! Viata e scurta noi alegem cum o traim ......dar sa nu uitam ca vine clipa cand pentru tot ce facem dam socoteala si acolo nu mai avem ocazi nici sa inselam, sa mintim, sa iubim sau sa regretam.Atunci tot este negru pe alb si nimeni si nimic nu poate schimba aceea realitate care din clipa in clipa se poate ivi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu