luni, 18 aprilie 2011

SECTIUNI DE NOTIUNE- Flavia

Negru, negru, negru. Nimlic, nimic, nimic. Sunt impresurata, intunecata, plina de non-culoare. Am fost decolorata, anii mi-au rapit culoarea, curcubeul care imi invelea fiinta.Obscur se numeste ceea ce se vede in prezent.Un nor care difera, se dilata, intreaga mea fiinta se simte inglobata in aceasta. Lanturile ma strang, simt ca respiratia mi se opreste.Aerul este un impediment in launtrul meu. Este precum o secure care incearca nemiloasa, plina de ranchiuna, sa patrunda piatra, sa o sfarme; zadarnica lupta!
Finalul se intrevede inainte de actiune. Este prevestit inca din falnica intriga. Insusi inceputul il declara, il serveste pe fata tuturor cunoscatorilor.
O, voi preafericitilor, ce stati cu fata posomorata. Nimic nu va mai satisface, imbuibarea isi iasa din arama. CE e ceea ce numiti: Nu avem? o, daca a-ti cunoaste neajunsul, daca v-ar pica in fata ochilor necunoscutul; poate atunci a-ti fi impliniti desi nu a-ti avea acel special la care visati.
Acum, a sosit momentul sa rupem prefata, foaia de fatada. Prefata ascunde amanuntul. Aceasta nu imi ofera pacea dar ma alimenteaza. Ma provoaca, ma sustine, imi ofera ceea ce nimeni nu a indraznit vreodata sa-mi dea. Parca sigura notiunea ne omoara. E ca si cand avem de ales intre viata si moarte.
Acesta este tristul adevar care ne urmareste necurmat. Totul se rezuma la a trai momentul, fara intrebari inutile, eliminand fiecare gand, imbinand optimismul cu pesimismul, realitatea cu plictisul. Nimic prea mult si nici prea putin ci doar atat cat e nevoie, pentru a putea numi aceasta viata, suflu sau oricum altcumva.
De nenumarate ori cuvintele nu isi au rostul. Ele au fost creata pentru a exprima sentimente. Fiecare are ascuns sub masca ^Hieroglifului^ un sentiment, o traire intensa sau scazuta. Important este ca adevarul cuvantului sta scris in interiorul fiecarui suflet, care se desparte pentru putin de trup si creaza fara limite. Tot ceea ce denota el este transpus in lumea reala sub tiparul cuvantului. Din aceasta cauza cuvintele ranesc mai profund decat orice fapta reala.Explicatia este plauzibila si bine sustinuta.
In final, concluzia o putem exprima prin cateva inscriptii: cuvintele exista prin prisma sentimentelor si sentimentele se fac cunoscute cu ajutorul cuvintelor: UN ADEVARAT RITM CIRCULAR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu